Att man kan.

 

Båda har slutat vara vi så jag har slutat vara jag.


Att dom man en gång kände så starkt för högg en i ryggen , inte bara en gång utan flera gånger om. Folk är så fulla av skit. Jag trodde jag kunde ta detta. Men jag va inte så stark som jag trodde. Allt bara faller isär mer och mer. Det är inte mycket som håller ihop mig längre. Jag faller isär psykist. Det gör ont att se dom man bryr sig om gråta. Även om vi inte är vänner såhär du fan ingen rätt och säga att jag ljuger. Du vet fan ingenting och du ska inte gå runt och prata om mina privat saker som jag sa till dig i tillit. Jag står ut med mycket men nu så skiter jag i vilket. Jag tänker inte öppna min käft, jag tänker inte visa mig i skolan. För det du gjorde mot mig idag, det kommer jag inte kunna förlåta.



Jag har oxå en gräns.

Och den är nådd nu.

Jag tål mycket.

Men inte längre.

Jag har fått nog av allt.

Förvänta er inget av mig längre.

Tack, du fick mig att falla tillbaka där jag va förut.



Helgen har varit helt okej. Mådde piss igår, men aja sånt är livet.
Dagem för övrigt har varit så jävla skit så det finns inte. Att folk kan va så himla falska.
Men aja, keep your head up high and fake your fucking smile.

Älskling, tack för att du finns. Du gör varje dag lätt att ta sig igenom. Tack för allt du hjälpt mig med när jag mått dåligt, tack för att du finns även när jag felar. Jag älskar dig så mycket och släpper aldrig taget om dig bara så du vet det.

Jag hittar inte andan jag hittar inte orden.
Du är den finaste ängeln på hela jäkla jorden.

<3


Kommentarer
Postat av: charlotte

jag älskar dig ewelina så jävla mycket (L)

2009-12-16 @ 19:32:24
URL: http://baracharlottee.blogg.se/
Postat av: Din älskling <3

I LOVE YOU TOO BABY <3 finns alltid och älskar dig :D <3

2009-12-18 @ 17:15:57
Postat av: Mikkeh

söt:)

2009-12-22 @ 09:38:12
Postat av: Ewe

taack :D

2009-12-22 @ 10:09:29
Postat av: Anonym

älskar dig med !

2009-12-26 @ 23:29:14
Postat av: Anonym

älskar dig med !

2009-12-26 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0