Chachaa / Kommentera (a'?

Senaste bloggen med mina kompisar gick rätt så åt helvete så nu kör jag på själv :D

Borde sova , orkar inte , vill inte , känner inte för det :D. Men aa jag är ju jag , Ingen mer kommentar om det :D
Imorn skola , ska ha utvecklings samtal, känns som om jag kommer få massa skit och typ 5 sidor fulla med frånvaro ;s Men jaah , efter skola blir det packa dra t karaten och sen hämtar pappa mig på centralen och är där ett par dagar :D


På onsdag ska jag och älsklingarna göra pepparkaks hus :D Haha resultat får ni se då :D

Ganska stark känsla av att jag borde stänga ner allt och däcka .

Puss och kram ses på stan (y'


Kommentarer
Postat av: charlotte

hahah älskliing vårat pepparkakshus blir kungligt med lite lim kanske ?:D<33

2009-12-07 @ 16:27:36
URL: http://baracharlottee.blogg.se/
Postat av: Ewe

Hhahahaha lätt , det ska bli kuul!

2009-12-08 @ 13:04:21
Postat av: Viktoria

Skön tjej med fin sida

2009-12-22 @ 09:09:34
Postat av: Ewe

Tack så mycket!!

2009-12-22 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0