Ewelina.

♥HEJ ALLA FINA MÄNNISKOR.♥

Ännu en dag med massa snö och jul känsla. Hur underbart är inte det då? Detta är jul, det är såhär det ska vara. Är det bara jag eller blir man faktiskt glad av snön? Man känner sig liten igen :). Bara imorgon kvar sen är det självaste julafton! Vad ska alla göra då? Själv ska jag åka bort och fira med släkt och vänner :) Och så hoppas man ju självklart att alla får det dom vill ha :) Själv vet jag redan hälften av alla mina julklappar som jag ska få. Haha lite tråkigt men då vet man iallafall att man får det man vill :). Vad finns det mer att säga. Juste , min kompis berättade för mig att hon hade det största vardags problemet. Och då tänkte jag: Shit detta måste jag höra. Och gissa vad hon säger. Jo, hon hittar inte sin finaste tröja som hon bara MÅSTE ha för hon skulle träffa världens snyggaste kille. Och jag tänkte lixom hallå, vad händer egentligen. Vardags problem? Aja. Det är väl hur individen definerar som vardags problem. Vad tolkar ni som vardags problem?

Sen en annan sak jag tänkt på. Varför glider familjen bara isär mer och mer ju äldre man blir? Det är väl nu man ska behöva sina syskon t.ex. Så himla fruktansvärt tråkigt att man ska förlora dom man bryr sig om. Men det är väl så det ska vara ibland.

Har nog inte så mycker mer att skriva så..


™ PEACE OUT HONEY ™


Kommentarer
Postat av: Beccaa

SÅ HÄRLIGT MED JUL SNAART! Fast inge roligt att åka upp till värmland -.- men de e bara att härda :D Vii måste ses efter jul :)<33

2009-12-23 @ 12:04:34
URL: http://beccaabjjrkman.blogg.se/
Postat av: charlotte

ewelina den bästa :D(L)

älskar diiig



får gärna kommentera min blogg (A)

2009-12-23 @ 17:21:30
URL: http://baracharlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0