Go kväll gött fölk

Fyy faan , bajs dag verkligen , utvecklingssamtal woho eller inte , allmän piss dag , tänker på storebror hela jävla tiden . Tanken knäcker mig . Fick reda på att man har Ig i spanska WOHOO * careface* . Kommer hem och så blir det ingen jävla träning , då blir man ju cepe glad . Eller inte. Sen kommer man hem t pappsen och det har varit massa jävla plugg hela dagen , men är typ klar med det jag måste så det är ju nåt posetivt . Just nu vill jag bara dra täcket över huvudet . Och jag saknar bbeboh , gör bara allt ännu värre . Men nu ska jag typ dra och glo tv eller något med lillsyrran. Börjar tjugo över tio imorn så det är rätt så softiis (y' 
Godnatt Sverige .


Ditt sätt att gå får mig att lamslå.
Din blick gör så att jag inte kan förstå.
På sätter du ler, det gör så att jag inte kan se.
Du får mig att vilja ge mer och mer.
När du går ifrån vill jag att du ska stanna.
Du får mitt hjärta att flamma.
När du pratar börjar jag att stamma.
För att du är du.
För att vi lever här och nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0