Japp

Idag har varit en jävla piss dag. Vakna kvart över 5 , somna halv 1. Sen träna massa på Lucia , som för den delen gick helt åt helvete , småglinen sjöng inte , folket kunde inte hälften av låtarna. man får ingen kommentar av musik läraren att det va bra. Känner man ju ba woho. Eller inte. Fick bara ett äckligt fitt G i hemkunskap som hon kan trycka upp långt . Hela dagen har varit hel skit , och folk bara bråkar och går runt och surar för att man finns. Ännu mer kul. Är trött som jag vet inte vad. Skolan känns som om den bara går åt helvete , funderar på att hoppa av efter 9:an . Dom har ändå inte det jag vill göra allra mest. Svårt att fixa idrottsgymnasie med karate? Jävla äckel fanskap. Syv sa att man kunde gå aspero gymnasie , kul lixom , inget av det jag vill göra där ändå. Skit samma. Får la välja stylist. Men jaja.

Helgen blir väl som den blir. Hoppas den blir bra och roligt. Ska va med älskling idag. Imorn blir det Becca vi ska supa och ha det kul. Sen på söndag vet jag inte vad. Bryr mig faktiskt inte. Vill ni göra något så smsa.

Tack och hej kuk i dig.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Söt! <3

2009-12-22 @ 09:29:38
Postat av: Ewe

Tack så jätte mycket! <3

2009-12-22 @ 09:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0