Smile? ;)

Hejj underbara läsare :)
Inte haft så mycket tid att skriva på sista men nu ska det bli bättring på detta . Snart är det jul och det är ju hur jävla gött som helst! Vi har snö oxå för en gångs skull så man kan väl inte klaga på att det inte blir en vit jul :) . Varit ute med hundarna och lekt dom tycker det är helt galet kul .Och  hoppas på att alla får det dom vill ha :D Haha.
Snart är det nytt år. Tänkt på några nyårs löften? Haha jag har varje år att svära mindre men det går ändå åt helvete så orkar inte bry mig (a' . Undra egentligen hur många som håller sina löften haha. Håller du ditt löfte om du ger något?!. Nu får ni faktiskt kommentera och berätta :D Kul att veta att man inte är den enda som suger på att hålla löften haha.

Snart får jag min mobil wohoo , är helt desperat efter en ny mobil. Den jag har nu lever typ sitt eget liv, stänger av sig och startar när den känner för det. Helt mongo ;sss Sen så har jag väl inte heller varit den bästa med mobiler heller (a' Lyckas alltid på något vänster men det är som det är.

Ha det bra gott folk :)
Puss Ewelina.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha "jag har varje år att svära mindre men det går ändå åt helvete"... Jag märker att det går bra :P

2009-12-21 @ 18:52:24
Postat av: ewelina

hahah jo men är man mig så blir det så XD

2009-12-21 @ 18:54:08
Postat av: Beccaa

I love your blogg ;)<33

har du något bra nyårs löfte som du tycker jag ska ha? XD

hahaha vet inte varför jag frågar dig, du brukar ju kunna tänka ut något bra ;)

Love ya <3 SÅ GÖTT MED JUL DE KMR BLI!<2

2009-12-21 @ 19:03:27
Postat av: Ewelina

Bara för att min blogg är kkunglig (a''

Bra nyårslöften? XD Vad sägs som att börja träna med mig?XD Äta snabbare hemma?XD Träffas oftare? Åka t värmland i sommar :D:D?<3

2009-12-21 @ 19:06:15
Postat av: Beccaa

Hahahahahahaha äta snabbare hemma kan vara nåågot XD

SJÄLVKLART TRÄFFAS OFTARE!<3333

Åååå jaaa värmland ska vi försöka fixa ;)<333

2009-12-21 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0