19 Februari

BORTBORTBORT
Fy vad jag är trött på snö nu. Och det ska bara bli mer! Jag orkar inte mer snö, vill ha vårtecken och lite värme. Jätte mysigt med snö över jul och där omkring. Men snart är februari slut och det ska bli snöoväder över hela jäkla landet. Liksom det är ingen riktig vinter på typ 8 år, då behöver det inte bli det nu heller, Och alla dessa kläder man måste ha. Man känner ju sig som en uppblåst barbadocka. Mycket mysigare med sommaren då man bara kan krypa ner i sina ballerina och skutta ut i shorts och linne. fast å andr sidan är det mysigt att gå i mjukisbyxor raggsockar och dricka varm choklad när det är kallt ute. Äsch, ingen idé att klaga, snön den försvinner inte snabbare för det tyvärr.

Jag saknar mina syskon oerhört mycket, speciellt mina bröder som jag typ träffar var tredje år. Och ni vet att ni är guld för mig även om vi inte pratar så ofta. Kommer ihåg hur jag och Jens alltid slog och drev mamma till vansinne. Än idag retar vi och provocerar varandra. Fast det är en del av oss. Och jag saknar dig Jens. Du är inte den du va, du hör av aldrig av dig och när man skriver till dig får man inget svar :( jag saknar dig och älskar dig jätte mycket Jens Friman. Och Jonas, vi hade aldrig den kontakten när vi va mindre. Men jag har insett nu när vi är äldre. Att vi är oerhört lika på många sätt. Och jag är glad att jag har dig i mitt liv. Du är den storebror som alla behöver. Och jag har dig. Älskar dig Jonas Friman!

Ikväll blir det väl en tråkig kväll. Älskling mår inte bra så kan inte träffa honom och pga av denna skit snö.Men vart med han hela dan sedan imorse. Följde med honom till frisören där han klippte sig och slinga sitt hår jätte fejnt :) Och jag älskar det så sjukt mycket. Blonda slinger är jävligt fint på honom :). Sen blev det hem att fika lite med hans mamma och bror. sen spela lite data haha sånt tönt jag vet och stolt över det. Sedan åkte vi traktor och skotta. Hehe det va också kul :)n Därefter blev det jätte god mat, fläskfilé och potatis:) Sen hemfärd i ovädret. Så nu det blir väl att slappa och gosa med hundarna. Sen är det väl bara att vänta och se vad kvällen har att erbjuda hemma. Kollar på The seeker nu. Och därefter blir det väl filmen Snakes on the plane. Haha kommer la dö.

Men nu ska jag vara social med mamsen :) Vi hörs imorn eller senare ikväll
Puss och kram ses på stan :)

♥EWELINA E STJERNBERG♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0