:)

Idag har det varit en hel mysig dag med töserna. Va inne i Kållered och kolla på kläder och sådant och fikade på ett mysigt ställe som hette Grafitti cafe :) Helt klart en välbehövd dag med personer som gör att man orkar dagana. Jag älskar er! <3

Sen efter det vid typ 19.00 åkte jag till kyrkan fö att ha möte om vad vi ska göra i helgen med alla konfimander. Italien resan närmar sig och jag längtar så sjukt mycket :)

Tror att jag börjar bli sjuk eller något :( Har ont i halsen och hög feber :( Inte bra. Antageligen är det min älskling som har smittat mig. Han va hos läkarn idag och fick vet att han har halsfluss och måste äta pencillin i 10 dagar, inte kul. Han får krya på sig :) Är sjukt trött också för Torbjörn sov hos mig inatt men han kunde inte sova och jag vakna ett par gånger så ska nog strax nana :D

Juste, haha alla fuckers som måste gå i skolan. Våran skola är stängd :D Stängde idag och kommer vara stängd imorn också :D:D:D:D:DD:

Nä, nu är jag trött och ska titta på tv och kommer antagligen somna framför den men aja :) Puss och hej, sov gott alla söta människor! :)<3


Kommentarer
Postat av: charlotte

jag älskar dig så himla mycket



pussen

2010-02-25 @ 18:10:47
URL: http://baracharlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0