Ett måste.

♥♥♥Till Torbjörn Olsson♥♥♥

I livet behöver man grundstenar som gör att man kan leva. Som luft, mark, vatten, mat, sol, gräs, sand. Allt som bygger upp våran värld. En hel hög med saker som är förutsättningar för att vi ska kunna leva. Du är den enda förutsättningen jag behöver. För du är mina grundstenar. Allt jag behöver för att kunna klara av en helt vanlig dag på jorden.
Du har räddat mig flera gånger från att falla, från att hamna där jag va. Hjälpt mig i situationer som ingen annan vet om. I situationer som varit fruktansvärt svåra. Efter bara ca 1 månad i vårt förhållande började saker ske. Och det har pågått i ca 3 månader. Men det är över nu. Det har varit många med och motgångar. men framförallt är jag glad att vi funnits för varandra så gott det går, även om det har blivit en hel del tårar. Men detta bevisar bara att vi tar oss igenom vad som helst.
Du är så himla vacker på så många olika sätt. Vacker när du sover, när du skrattar, när du retas, när du kysser mig. Även när du gråter älskling är du vacker. DIna ögon sprider en sån otrolig värme, ett så otroligt ljus för alla i din närvaro. Din blick säger mer än 1000 ord. DIn söta näsa och dina mjuka läppar som jag älskar att kyssa. Du är så jävla underbar när du skrattar sådär helt hysteriskt och du får ett sånt speciellt skratt som bara du har. Din stora omfamning som ger en sån skyddande känsla att ingen kan skada mig. Jag har lika svårt varje gång at beskriva hur bäst du är. För det går inte. Dein perfektion är bortom alla gränser så det finns inga ord som går att förklara med. Du är så omhändertagande varje gång jag mår minsta pyttiga dåligt, det är en sak som jag verkligen älskar med dig. Du bryr dig om minsta lilla, även om man bara slog i lilltån. Du är så varm,gosig och helt galet kärleksfull. Snäll, ödmjuk och generös. Varje gång jag somnar vid din sida i din famn tänker jag att på det här sättet, precis såhär vill jag somna varje kväll resten av mitt liv. Min framtid vill jag dela med dig, bygga upp allt tillsammans. För du är min drömprins. Och jag kan inte leva en sekund utan vetskapen att du är min. Det skulle jag inte klara. Så våga inte lämna mig. För det går inte att andas utan dig. Ingen förstår hur stark min kärlek till dig är. Hur beroende jag är av dig. Som mitt eget heroin. Många säger att äkta kärlek inte finns. Om inte detta ör äkta kärlek jag känner till dig så är jag en alien.
Varje gång du tittar på mig med dina fina ögon som får mig att smälta känner jag mig oslagbar. Att jag är den bästa tjejen som finns. En prinsessa. Ja, som en prinsessa känner jag mig som. När du kollar djupt in i mina ögon och säger att du älskar mig. Då vet jag, det är du och jag föralltid. Och det ska alltid vara så.
Du är min prins och jag din prinsessa.
Jag älskar dig.
♥♥Nu och förevigt.♥♥


Kommentarer
Postat av: charlotte

ni är så sjukt underbart söta så de finns inte !



jag saknar dig min gulletussa <3

2010-02-20 @ 11:43:31
URL: http://baracharlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0