Förlåtförlåtförlåtförlåt

Gaaah, jag har varit jättesämst på att skriva men nu ska jag köra igång igen :)

Det har väl inte hänt så mycket egentligen. Fyllde år den 9 februari. Fick nya möbler, klocka, tröja, piercing smycke och ska få mobil och tatuering inom kort :))
Lovet har varit rätt så soft. I fredags va jag och hjärtat hemma hos Becca och Måns och käkade middag bara vi fyra :) Grekiska köttbullar med pommes frites och tzatziki :) Och det va skit gott. Sen efter det så blev det att spela twister och det kan man ju säga att det blev en hel del skratt och lite speciella positioner haha. Sen spelade vi ett spel som hette vilda gester. Haha det va också rätt underhållande. Sedan efter det käkade vi chips och dip och popcorn som Becca typ åt upp haha ;p Sen va det hemfärd så vi va väl hemma runt 00.00 och därefter blev det till att susa sött :) 
I lördags va det i i stort sätt slapp dag. Sen på kvällen bjöd älsklingen på bio. Vi såg på filmen Farsan. Den va ju helt jäkla underbar. Sjukt kul men även dramatisk. Helt klart klart sevärd för alla. Man får vad man betalar för när man går på Fares Fares filmer haha. Sen efter det käka vi oss tjocka på mcdonalds (häslofarligt iknow) haha. Där träffade vi min farbror och hans fru av en ren slump:) sen efter käket åkte vi hem myste lite och sen somnade gott då också :)
I söndags va det en slapp dag, men en jätte mysig slappdag. Halva dagen hos mig och sen halva dagen hos hjärtat där man sov jätte gott :) Efter man hade spelat Left 4 dead och Wow haha *DET SKRIKER TÖNT HÄR JAG VET*. Övrigt i veckan har det varit slappt och mysigt med bebiis.
Saknar dock mina töser och dom ser jag inte förän på måndag, men det är väl bara att stå ut :)
Imorgon ska jag hänga med Torbjörn till frisören :) Moraliskt stöd om hans hår blir åt helvete. Haha nä, det kommer bli jätte fint :) Nu ska jag snart ge mig ut i snöovädret med mina jyckar, dom verkar lite trötta så får väl ta mig i kragen och gå ut fastän jag verkligen verkligen inte vill..
Plus att jag vill ha tillbaka mitt badrum :( Dom har hållt på och renoverat sen vecka 2 och det är liksom vecka 7 nu. Börjar bli störande. Så det finns fula toaletter och duschar på gården. Det funkar väl, men fan vad jag trött på det nu :(.
Näe, nu blir det ut med vovvarna och hoppa i sängen och glo tv eller eventuellt spela guitar hero.
Sov sött alla söta människor så hörs vi imorn :)
XOXO


Kommentarer
Postat av: Beccaa

Baah föör jaag älskaaar popcoooorrn (A)Haha den kvällen vaaa cp roliiig måste jag säga :D<3

2010-02-23 @ 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0