Mysigt :)

Igår va en jätte mysig dag :) Va med älskling hela dagen :) Myste och spela data (a' höhö. Sen åkte jag hem och gjorde iordning lite hemma. Sen vart det tillbaka till "familjen" hehe, vi tittade på melodifestivalen och käka chips och dip och drack cola, sketa mysigt! Sen tittade jag och bbaby på män som hatar kvinnor. Riktigt bra film verkligen! Sen efter det blev det att göra sig iordning för att nana :) Tyvärr sov jag typ inte en blund inatt "/ Så är redigt trött nu.. Typ mått konstigt hela natten, mått illa, ont i magen, huvudet och ryggen. Det sög. Så funderar på att lägga mig igen. ska eventuellt och vela i snön med hundarna så aa :) Skriver kanske senare :)
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0