17 mars

Ibland blir sorgen för jobbig att bära.
Ibland blir smärtan alldeles för svår.
Det är då jag vänder mig inåt, när alla
frågar hur jag mår.
Saknaden efter min allra bästavän.
Tomrummet efter min älskade far.
Det river som en tagg och det svider i bitarna av mig som finns kvar.
När du försvann dog min glädje för livet.
Men jag har lärt mig att inte ta något för givet.
Man kan dö på en minut, på en sekund kan allt hända.
Min pappa försvann från mig för att aldrig återvända.
Men han finns fortfarande i min själ.
Han lever fortfarande i mitt hjärta och någon dag ska allt bli bra.
En dag ska jag läka min smärta.


Seg dag, har varit  små irreterad på en viss person. Att man orkar med.
Idag har det varit ännu en dag i skolan. började med no som man jobbade med i 20 minter sen satt man bara och lajva haha. Sen va det matte -.-" fast detta va typ min tredje lektion i rad som jag inte har jobbat något. Smart flicka, så nu blir det massa plugg hemma istället. Sen va det musik. Jag spelade elgitarr men failade totalt typ haha :D Sen lunch och efter det handledartid där alla gapa och skrek hur det skulle bli på balen. Haha gick åt skogen det med :) Sen va det tema och då va det bara att träna för kabarén ( eller hur FAN det nu stavas). Första halvan tränade jag och tjejerna på våran grymma dans :D Sen tränade vi på våra roller av lärarna som vi ska göra en smexig parodi av (y'
Nu är jag hemma och ska snart packa. Sen blir det kyrka sen åker man till Lerum :) Ska vara utan min skrutt i 3 dagar ;( Bara så inte okej.. Nu ska jag äta rostad macka och titta på simpsons :D
Puss och hej kuk i dig :D


Kommentarer
Postat av: charlotte

våran dans kommer bli bäääääääääääst :D<3

2010-03-18 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0