Mysig helg

Underbaraste helgen på länge, i Fredags va jag med älsklingen och hade det sjukt underbart :D I lördags va vi på UKM när Måns, Tb, Per och Anton spela, det va så jävla bra så jag dör! Plus att min sötnos va hur snygg som helst och att det lät super bra :D Great work guys :D Sen blev det att åka och handla, sen när vi kom hem käka vi nacho chips och salsa och titta på melodifestivalen :D Haha mysigt :) Idag har vi varit iväg med mamma lite och sen gjorde vi världens godaste sallad med  tomat, gurka, sallad, paprika, fetaost, soltorkade tomater, kyckling och pasta. Så jävla gott det va :D Vi är kungar på att göra mat haha :D Sen efter det blev det chill och myspys. Nu ska man snart duscha och gå ut med hundarna och allt annat man gör innan man ska sova :)


                                                                                                                                                                                

Trodde verkligen att jag kände dig. Att jag kunde lita på dina ord, men du har svikit mig så jävla hårt denna gången. Kommer inte kunna lita på dig.. Ditt falska äckel. Skiter i hela vår vänskap,jag försöker hur mycket som helst men du bryr dig inte. Trodde inte våran vänskap kunde sabbas efter 7 år pga en kille du varit tsm med i 4 jävla månader. Ruttna och dö. Du har inte mig längre som vän.

                                                                                                                                                                                 



Älskar dig hjärtat. Så jävla fin är du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0