Orkar inte

Jadu, vart ska man börja. Är så galet trött på skolan med alla nationella. Så galet skönt att det är påsk nu plus att jag åker till Italien på tisdag så kommer bort från Sverige och allt skit som händer här, har varit hos polisen idag. Man ställer upp för sina vänner men inte fan får man något för det. Det är väl så det ska vara antar jag. Så nu får man gå runt och oroa sig om en viss person hittar en och gör ens liv till helvete och detta kommer eventuellt gå till domstolen och då måste jag vittna..

Har shoppat lite idag oxå, köpt 3 par nya skor som ja bland annat ska ha med mig till Italien och så passar det bra nu när våran börjar kika fram, jeansleggins och ett par nya solbrillor nu när jag ska till Italien med 43 konfirmander. Bilder kommer väl på skorna när jag får min kamera :)

Över påsk ska jag och mamma hemma till min pusstomats familj och fira och ha det mysigt, första gången dom ses och jag och Torbjörn har varit tsm i 6 månader på tisdag ahah, känns ju ganska bra. Vad ska i göra över påsk då? Något kul?

Puss och kram ses på stan

Du ser mig som jag är och accepterar mitt jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0